women_cricket

ویمن ورلڈ کپ کیلئے کوالیفائر مہم میں پاکستانی ٹیم

EjazNews

وارم اپ میچ میں آئرلینڈ ویمن کے خلاف جامع جیت سے خوش ہو کر، پاکستانی خواتین اعتماد کے ساتھ آئی سی سی ویمنز کرکٹ ورلڈ کپ کوالیفائر میں داخل ہوئیں۔ قومی خواتین ٹیم نو ٹیموں پر مشتمل ٹورنامنٹ کا افتتاحی میچ کل اولڈ ہراریاں اسپورٹس کلب میں بنگلہ دیش ویمن کے خلاف کھیلے گی۔

گروپ بی میں شامل پاکستان کا مقابلہ 23، 27 اور 29 نومبر کو تھائی لینڈ ویمن، زمبابوے ویمن اور یو ایس اے ویمن سے ہوگا۔

دو گروپوں سے ٹاپ تین ٹیمیں سپر 6 مرحلے کے لیے کوالیفائی کریں گی، جہاں سے ٹاپ تھری ٹیمیں پانچ سائیڈز میں شامل ہوں گی – چار ٹیمیں جنہوں نے آئی سی سی ویمنز چیمپیئن شپ پوائنٹس ٹیبل پر ٹاپ فور میں جگہ بنا کر کوالیفائی کیا اور ایونٹ کی میزبانی نیوزی لینڈ۔ اگلے سال مارچ اپریل میں ہونے والی تقریب کے لیے۔

ٹورنامنٹ کا ہر میچ اہمیت کا حامل ہے کیونکہ پہلے راؤنڈ کے گروپ میچوں میں حاصل کردہ پوائنٹس سپر سکس مرحلے میں منتقل ہو جائیں گے۔ اچھا آغاز کرنے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے، پاکستان کی کپتان جویریہ خان نے کہا، ’’بنگلہ دیش کے خلاف ہمارا میچ بہت اہم ہے کیونکہ یہ ہمارے لیے ٹورنامنٹ کا انداز طے کرے گا۔ جیسا کہ فارمیٹ ہے، ہم ان پوائنٹس کو آگے بڑھائیں گے جو ہم گروپ مرحلے میں حاصل کرتے ہیں، اس لیے یہ میچ ہمارے لیے اہم ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  جنوبی افریقہ نے دوسرا ٹیسٹ جیت لیا. تیسرا میچ فیصلہ کن ہو گا

’’ہر جیت نے ٹیم کی حوصلہ افزائی کی اور یہ دیکھ کر بہت اچھا لگا کہ ہر ایک کو وارم اپ میں آئرلینڈ کے خلاف جیت میں اپنا حصہ ڈال رہا ہے۔ اس وارم اپ میچ نے ہمیں یہاں کے حالات تک رسائی حاصل کرنے میں مدد کی اور اس نے ہمیں میچ پریکٹس کا خیرمقدم فراہم کیا۔
پاکستانی اسکواڈ: جویریہ خان (کپتان)، عالیہ ریاض، انعم امین، عائشہ ظفر، ڈیانا بیگ، فاطمہ ثناء، ارم جاوید، کائنات امتیاز، منیبہ علی (وکٹ کیپر)، نشرہ سندھو، ندا ڈار، عمائمہ سہیل، سعدیہ اقبال، سدرہ امین اور سدرہ نواز (وکٹ کیپر)

اپنا تبصرہ بھیجیں