Pakistani_team

پاکستان نے دوسرے ٹی ٹوئنٹی میں بنگلہ دیش کو شکست دے کر سیریز جیت لی

EjazNews

بلے بازوں فخر زمان اور محمد رضوان نے 109 رنز کے تعاقب میں ہلکی پھلکی کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے بنگلہ دیش کے خلاف شیر میں کھیلا جانے والا دوسرا T20I آٹھ وکٹوں سے جیت کر تین میچوں کی T20I سیریز کے ایک میچ کے ساتھ 2-0 کی سیریز جیت لی۔ ای-بنگلہ اسٹیڈیم میرپور، ڈھاکہ ہفتہ کو۔

اسی مقام پر کل کی چار وکٹوں سے جیت میں 34 رنز بنانے والے میچ کے بہترین کھلاڑی فخر نے 51 گیندوں (تین چھکوں، دو چوکوں) پر ناقابل شکست 57 رنز بنائے جبکہ رضوان نے 45 گیندوں (چار چوکوں) پر 39 رنز بنائے۔ پاکستان نے ہدف 19ویں اوور میں 11 گیندیں باقی رہ کر حاصل کر لیا۔

فخر نے حیدر علی (ناٹ آؤٹ چھ) کے ساتھ میچ ختم کیا۔ رضوان اور فخر نے دوسری وکٹ کے لیے 85 رنز جوڑے جب سیاحوں نے اننگز کے تیسرے اوور میں کپتان اور اوپنر بابر اعظم کو ایک وکٹ سے محروم کردیا۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان سپر لیگ 2021کا آفیشل ترانہ ’’گروو میرا‘‘ پہلے سے زیادہ مقبول

قبل ازیں بنگلہ دیش نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ پاکستان الیون میں حسن علی کی جگہ لینے والے فاسٹ باؤلر شاہین شاہ آفریدی نے اپنے پہلے ہی اوور میں مارا کیونکہ سیف حسن پہلی ہی گیند پر صفر پر ایل بی ڈبلیو آؤٹ ہو گئے۔ محمد وسیم جونیئر نے دوسرے اوپنر محمد نعیم (2) کو دوسرے اوور میں آؤٹ کر کے میزبان ٹیم کو دو وکٹوں پر پانچ سکور پر چھوڑ دیا۔

نجم الحسین اور عفیف حسین نے تیسری وکٹ کے لیے 46 رنز جوڑے جو اننگز کی بہترین شراکت تھی۔ عفیف کو 20 رنز بنا کر شاداب خان نے وکٹ کیپر محمد رضوان کے ہاتھوں اسٹمپ کے پیچھے کیچ لیا۔

بنگلہ دیش وقفے وقفے سے وکٹیں کھوتا رہا کیونکہ پاکستانی باؤلرز نے ایک اور مشکل پچ پر کارروائی پر کنٹرول برقرار رکھا۔

نجمل نے 34 گیندوں پر (پانچ چوکوں) کے ساتھ سب سے زیادہ 40 رنز بنائے۔ عفیف جس نے 20 رنز بنائے وہ واحد دوسرے بلے باز تھے جنہوں نے اہم کردار ادا کیا۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان بنگلہ دیش کے خلاف تین ٹی ٹوئنٹی میچ کھیلے گا

پاکستان کی جانب سے شاہین اور شاداب نے دو دو، وسیم، حارث رؤف اور محمد نواز نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔

سیریز کا تیسرا اور آخری میچ 22 نومبر بروز پیر کو اسی مقام پر کھیلا جائے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں