match shedeule_pak_vs-Nz

کیا نیوزی لینڈ ورلڈ کپ کے افتتاحی میچ میں پاکستان کے خلاف پر اعتماد ہے؟

EjazNews

پاکستانی ٹیم نے اپنا افتتاحی میچ بڑے شاندار طریقے سے کھیلا اور انڈیا جیسی بڑی ٹیم کو ایسی شکست دی جس کو T20ورلڈ کپ میں ہمیشہ کیلئے یاد رکھا جائے گا۔
اب پاکستانی ٹیم کادوسرا میچ نیوزی لینڈ کی ٹیم کے ساتھ ہے۔

پاکستان کے لیے اگلا نمبر نیوزی لینڈ ہے، جو حالیہ برسوں میں عالمی ٹورنامنٹس میں ایک مضبوط ٹیم ہے۔

بلیک کیپس ٹورنامنٹ کا اپنا پہلا میچ کھیل رہے ہیں اور مضبوط آغاز کرنے کے خواہاں ہوں گے۔

T20 ٹیم رینکنگ میں، ٹیموں کو الگ کرنے کے لیے بہت کم ہے۔ پاکستان تیسرے اور نیوزی لینڈ چوتھے نمبر پر ہے۔ پاکستان کو فارمیٹ میں نیوزی لینڈ پر تاریخی برتری حاصل ہے، حالانکہ اس نے فریقین کے درمیان 14 جیتے اور 10 مقابلے ہارے۔۔

ٹیموں کو ورلڈ کپ کی تیاری کے لیے پاکستان میں ایک اور سیریز کھیلنی تھی لیکن نیوزی لینڈ نے سکیورٹی خدشات کی وجہ سے اس سیریز سے دستبرداری اختیار کرلی۔

یہ بھی پڑھیں:  جنوبی افریقہ کی ٹیم جنوری میں پاکستانی میدان سجائے گی

پاکستان الیون: بابر اعظم (کپتان)، محمد رضوان، فخر زمان، محمد حفیظ، شعیب ملک، آصف علی، عماد وسیم، شاداب خان، حسن علی، شاہین آفریدی، حارث روف۔

نیوزی لینڈ اپنے وارم اپ میں آسٹریلیا اور انگلینڈ سے ہار گئے، لیکن ان کی بڑی پریشانی انجری تھی۔ اوپنر ٹم سیفرٹ کے پیٹ میں درد تھا جب کہ مارک چیپ مین کو ہیمسٹرنگ کے لیے مانیٹر کیا گیا تھا۔ ولیمسن بھی کہنی کی انجری کا شکار ہیں جو آسٹریلیا کے خلاف وارم اپ میں بھڑک اٹھے تھے، اس لیے انہوں نے انگلینڈ کے خلاف بیٹنگ نہیں کی۔ تاہم، کپتان نے تصدیق کی کہ تمام کھلاڑی انتخاب کے لیے دستیاب ہیں۔

مارٹن گپٹل، ٹم سیفرٹ (وکٹ)، کین ولیمسن (کپتان)، ڈیون کونوے، گلین فلپس، جمی نیشم، مچل سینٹنر، کائل جیمیسن، لوکی فرگوسن، ایش سودھی، ٹم ساوتھی

اپنا تبصرہ بھیجیں