Imran_khan_humanity

وزیراعظم نے محبت اور انسانیت کی تبلیغ کے لیے رحمت اللعالمین اتھارٹی کے قیام کا اعلان کردیا

EjazNews

وزیر اعظم عمران خان نے رحمت اللعالمین اتھارٹی کے قیام کا اعلان کیا ہے تاکہ یہ تبلیغ کی جاسکے کہ اسلام محبت اور انسانیت کا مذہب ہے۔

اتوار کی شام اسلام آباد میں ماہ ربیع الاول کی دس روزہ رحمت اللعالمین تقریبات کا آغاز کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی علماء پر مشتمل ایک بین الاقوامی مشاورتی بورڈ بھی تشکیل دیا جائے گا جو دنیا کے سامنے اسلام کا حقیقی چہرہ پیش کرے گا۔ .

عمران خان نے کہا کہ وہ رحمت اللعالمین اتھارٹی کے سرپرست اعلیٰ ہوں گے اور اس کے چیئرمین اسلام کے ایک اعلیٰ اسکالر ہوں گے۔ انہوں نے کہا کہ اتھارٹی اسکولوں میں پڑھائے جانے والے نصاب کی نگرانی کرے گی اور جامعات میں اسلام کے حقیقی پیغام پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیمات کی روشنی میں تحقیق کرے گی۔ انہوں نے مسلم ہیروز پر تحقیق کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

یہ بھی پڑھیں:  نااہل سرکار نے مہنگائی سے عوام کی چیخیں نکلوا دیں: بلاول بھٹو زرداری

وزیراعظم نے کہا کہ ہمارے بچوں کو اسلامی ثقافت متعارف کرانے کے لیے ایک کارٹون سیریز بنائی جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ اسلام کی اپنی ثقافتی اقدار ہیں جنہیں ہمارے بچوں کو سیکھنے کی ضرورت ہے تاکہ وہ جنسی جرائم جیسی برائیوں سے محفوظ رہیں۔ انہوں نے کہا کہ اتھارٹی کسی بھی گستاخانہ مواد کو میڈیا پر شیئر کرنے اور اسلام کی حقیقی تصویر پیش کرنے کے لیے چوکس رہے گی۔

وزیراعظم عمران خان نے ایک کامیاب اور ترقی پسند معاشرے کے لیے حضور نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی زندگی سکھانے پر بھی زور دیا۔

انہوں نے کہا کہ ہم اس وقت تک اپنے ملک کی ترقی نہیں کر سکتے جب تک ہم رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی سنت پر عمل نہ کریں۔ انہوں نے کہا کہ ریاست مدینہ کے لیے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بتائے ہوئے اصولوں پر عمل کرنا ایک متحرک معاشرے کے لیے ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  تابش گوہر نئے معاون خصوصی برائے توانائی مقرر

وزیر اعظم نے کہا کہ معاشرے کو مجموعی طور پر کرپشن ، غربت ، بے حیائی اور دیگر برائیوں سے لڑنے کے لیے کھڑا ہونا پڑے گا۔
قبل ازیں اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے وزیر مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی پیر نور الحق قادری نے کہا کہ عاشورہ رحمت اللعالمین 13 ربیع الاول تک جاری رہے گی۔

انہوں نے کہا کہ حضرت محمد رسول اللہ خاتم النبیین صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کی زندگی نجات اور دائمی فضیلت کے لیے ضروری ہے۔

وزیر نے کہا کہ اس ریڈیو پاکستان اور پی ٹی وی کو منانے کے سلسلے میں ملک بھر میں نعت مقابلوں کا انعقاد کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ ضلعی سطح پر مختلف سیمینار اور مباحثے کے مقابلے بھی منعقد کیے جائیں گے۔

پیر نور الحق قادری نے کہا کہ یہ پہلی بار ہے کہ کوئی وزیر اعظم ربیع الاول کی تقریبات کی قیادت کر رہا ہے جو ملک اور عالم اسلام کے لیے نیک شگون ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  ورلڈ کپ 2019 میں بنگلہ دیش نے سب کو حیران کر دیا

اپنا تبصرہ بھیجیں