Rameez_raja

میں عمر سے قطع نظر اعلیٰ کارکردگی دکھانے والے کرکٹرز کو مواقع دیتا ہوں:چیئرمین پی سی بی (رمیز راجہ)

EjazNews

پاکستان کرکٹ بورڈ کے چیئرمین رمیز راجہ نے اتوار کو قومی ٹی 20 میں نمایاں ہونے والے ڈومیسٹک کرکٹرز سے بات چیت کی۔

1992 کے ورلڈ کپ کے فاتح اور پاکستان کے سابق کپتان رمیز راجہ نے ڈومیسٹک کرکٹرز کو اپنی کرکٹ پر توجہ اور توجہ دینے کی ترغیب دی اور انہیں یقین دلایا کہ ان کی انتظامیہ مستقبل کے مواقع پیدا کرنے کے علاوہ ان کی فلاح و بہبود کا خیال رکھے گی۔

رمیز راجہ نے کہا آپ وہ راستہ ہیں جو ہمیں پاکستان کو کرکٹ عظیم بنانے میں لے جائیں گے۔ پاکستان کرکٹ ٹیم کو دنیا کی بہترین ٹیم بنانے کے لیے میرا وژن آپ سے شروع ہوتا ہے اور اس عظمت کو حاصل کرنے کے لیے ہم آہنگ ہونے کی ضرورت ہے۔

ڈومیسٹک معاہدوں میں نمایاں اضافہ کے ساتھ ، آپ کو اپنے مستقبل کو محفوظ اور محفوظ بنانے کے لیے صرف بین الاقوامی سطح پر کھیلنے کا انتظار نہیں کرنا پڑے گا۔ اس کے بدلے میں ، میں آپ سے کہتا ہوں کہ آپ اپنی بہترین کوشش کریں ، اپنی صلاحیتوں اور فٹنس کو بہتر بنائیں اور اپنی بہترین کارکردگی پر توجہ دیں۔

یہ بھی پڑھیں:  زمبابوے کی ٹیم دورہ پاکستان پر اکتوبر میں آئے گی

میں میرٹ کریسی پر پختہ یقین رکھتا ہوں اور عمر سے قطع نظر اعلیٰ کارکردگی دکھانے والے کرکٹرز کو مواقع دیتا ہوں۔ اعلی سطح پر پاکستان کی نمائندگی کے اپنے کیریئر کے عزائم کو حاصل کرنے میں آپ کی مدد کے لیے، پی سی بی آپ کا ساتھ دے گا اور آپ کو اپنے بچپن کے خوابوں کو پورا کرنے کے لیے تمام ضروری سہولیات ، مواقع اور نمائش فراہم کرے گا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں