Dr_Fasial

ویکسینیشن مہم سکولوں میں شروع کررہے ہیں: ڈاکٹر فیصل

EjazNews

معاون خصوصی ڈاکٹر فیصل سلطان کا کہنا ہے کہ بارہ سال اور اس سے زیادہ عمر کے بچوں کو کورونا وائرس کے خلاف ویکسینیشن کے لیے سکولوں میں مہم شروع کی گئی ہے۔

اسلام آباد میں میڈیا کے نمائندوں کو بریفنگ دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس مقصد کے لیے موبائل ٹیمیں تعلیمی اداروں کا دورہ کریں گی۔

انہوں نے کہا کہ سکولوں میں بچوں کی ویکسینیشن کے لیے ہفتہ مقرر کیا گیا ہے۔ اسی طرح اکتوبر اور نومبر کے آخری ہفتے طالب علموں کو ان کے اداروں میں ویکسینیشن کے لیے مقرر کیے گئے ہیں۔

انہوں نے ایک بار پھر واضح کیا کہ منظور شدہ ویکسین محفوظ ہیں ، اس لیے والدین کو اپنے بچوں کو ویکسین لگانے سے دریغ نہیں کرنا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ یہ نہ صرف ان کی بلا تعطل تعلیم کو یقینی بنانے کے لیے ضروری ہے بلکہ ملک کو معمول کی طرف لے جانے کے لیے بھی ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آصف زرداری ،فریال تالپورعدالت میں پیش ہوںگے، راجہ پرویز اشرف ، بابر اعوان پر فرد جرم لگے گی اور آغا سراج درانی کو احتساب عدالت میں پیش کیاجائے گا

معاون خصوصی نے کہا کہ 30 نومبر تک بارہ سال اور اس سے زیادہ عمر کے بچوں کی مکمل ویکسینیشن لازمی کر دی گئی ہے۔

ڈاکٹر فیصل سلطان نے کہا کہ پیر سے سکولوں کو معمول کی کلاسیں دوبارہ شروع کرنے کی اجازت کا فیصلہ کوویڈ 19 کے معاملات میں کمی کے پیش نظر کیا گیا ہے۔

انہوں نے اطمینان کا اظہار کیا کہ ویکسینیشن مہم آسانی سے آگے بڑھ رہی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اب تک تقریبا ساڑھے تین ملین افراد کو مکمل یا جزوی طور پر ویکسین دی جا چکی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں