johnson british prime minister

کیا برطانیہ1970ء کی طرز کے بحران کی طرف بڑھ رہاہے؟، جانسن کیا کہتے ہیں؟

EjazNews

وزیر اعظم بورس جانسن نے منگل کے روز اس بات کی تردید کی کہ برطانیہ مزدوروں کی کمی کی وجہ سے بحران کا شکار ہے یا اسے 1970 کی دہائی کی طرز کی افراط زر کا سامنا ہے۔

جانسن نے کہا کہ کاروباری اداروں نے کم اجرت پر درآمد شدہ مزدوری پر تقریبا 25 -25 سالوں سے کام کیا ہے اور اب انہیں اپنے مزدوروں کو زیادہ تنخواہ دینی چاہیے اور مزید سرمایہ کاری کرنی چاہیے۔

بی بی سی ریڈیو سے پوچھا گیا کہ کیا برطانیہ بحران میں ہے ، جانسن نے کہا: نہیں ، میں سمجھتا ہوں کہ اس کے برعکس ، آپ جو کچھ برطانیہ کی معیشت کے ساتھ دیکھ رہے ہیں اور واقعی عالمی معیشت بہت زیادہ سپلائی چینوں میں ہے اور آپ پر دباؤ ڈالتی ہے۔تاہم انہوں نے مزید کہا کہ کاروباری اداروں کو زیادہ خرچ کرنے کی ضرورت ہے۔

جانسن نے کہا ، آپ نے پچھلے 20 سالوں یا اس سے زیادہ ، تقریبا 25 -25 سالوں میں جو کچھ دیکھا ، وہ ایک نقطہ نظر رہا ہے جس کے تحت بہت سی اقسام کا کاروبار ، بہت کم عرصے تک کم اجرت ، کم قیمت ، امیگریشن کو مین لائن کرنے میں کامیاب رہا۔

یہ بھی پڑھیں:  تائیوان میں دہائیوں بعد بدترین حادثہ

یہ پوچھے جانے پر کہ کیا برطانیہ 1970 کی دہائی کی افراط زر کی طرف بڑھ رہا ہے ، اس نے کہا: مجھے نہیں لگتا کہ یہ مسئلہ اس طرح خود کو پیش کرے گا اور مجھے لگتا ہے کہ اس ملک کی لاجسٹکس اور سپلائی چین کو حل کرنے کی قدرتی صلاحیت بہت مضبوط ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں