England_cricket_team

T20 ورلڈ کپ کیلئے انگلینڈ نے اپنے سکواڈ کا اعلان کر دیا

EjazNews

متحدہ عرب امارات اور عمان میں ہونے والے آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ 2021 کے لیے انگلینڈ نے 15 کھلاڑیوں کی ابتدائی ٹیم کا اعلان کیا ہے۔

فاسٹ بولر ٹائمل ملز فروری 2017 کے بعد پہلی بار بین الاقوامی سیٹ اپ میں واپس آئے۔

 بین اسٹوکس سلیکشن کے لیے دستیاب نہیں تھے اور اپنی ذہنی تندرستی کو ترجیح دینے کے لیے تمام کرکٹ سے غیر معینہ وقفہ لیا ہوا ہے۔

انگلینڈ کے پاس ٹورنامنٹ سے قبل اپنے سکواڈ کو حتمی شکل دینے کے لیے 10 اکتوبر تک کا وقت ہے۔
انگلینڈ ابتدائی آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ سکواڈ ان کھلاڑیوں پر مشتمل ہے۔

ایون مورگن کپتان۔
معین علی
جوناتھن بیئرسٹو
سیم بلنگز
جوس بٹلر
سیم کوران
کرس جورڈن
لیام لیونگ اسٹون
داؤد مالان
ٹائمل ملز
عادل رشید
جیسن رائے
ڈیوڈ ولی
کرس ووکس
مارک ووڈ

انگلینڈ کے ہیڈ کوچ ، کرس سلور ووڈ نے کہا: ہم آئی سی سی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ جیتنے کے چیلنج کے امکان کے بارے میں پرجوش ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ ہم نے ایک ایسا اسکواڈ منتخب کیا ہے جو کامیاب ہو گا-

یہ بھی پڑھیں:  جاپان میں منعقد ہونے والی ٹوکیو اولمپکس شائقین کے بغیر ہو گی یا شائقین کے ساتھ ؟

“ٹائمل ملز شمولیت کے مستحق ہیں اور انہوں نے پچھلے دو سالوں میں بیترین مظاہرہ کیا ہے ، لیکن خاص طور پر اس موسم گرما میں وہ اس سطح پر کامیاب ہونے کے لیے تمام صلاحیتیں رکھتے ہیں۔ شارٹ فارم گیم میں دیکھا گیا ہے کہ وہ بڑے اسٹیج کے دباؤ کو پسند کرتا ہے۔

“وہ ہمارے بائولنگ یونٹ میں مختلف قسم کا اضافہ کرے گا ، اور ہم اسے کسی بڑے بین الاقوامی ٹورنامنٹ میں کھیلتے ہوئے دیکھنے کا انتظار نہیں کر سکتے۔”

آئی سی سی مینز ٹی ٹونٹی ورلڈ کپ کے لیے ٹیم کی تشکیل کے حصے کے طور پر ، انگلینڈ کو چار وارم اپ میچ کھیلنے ہیں جن میں پاکستان کے خلاف دو میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز بھی شامل ہے جس کے دونوں میچ 14-15 کو راولپنڈی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں ہونے والے ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں