Pakistani Team_T20

T20ورلڈ کپ کیلئے قومی ٹیم کا اعلان، سینئر کھلاڑی ڈراب

EjazNews

ٹی 20 ورلڈ کپ کے 15 رکنی اسکواڈ میں اعظم خان کو شامل کیا گیا ہے۔اعظم خان کے انتخاب پر مختلف طبقے میں تشویش کا اظہار کیا کیونکہ اتنے اہم میچ کے لیے وہ تاحال نا تجربہ کار ہیں جبکہ انہوں نے انگلینڈ کے خلاف کمزور بیٹنگ کی اور صرف ایک رن بنا کر آوٹ ہوگئے تھے۔

سکواڈ پر تبصرہ کرتے ہوئے چیف سیلکٹر محمد وسیم نے کہا کہ کرکٹ بورڈ نے ٹی 20 کرکٹ سے جوڑے تمام پہلووں پر بھرپور غور کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اس میں کھلاڑیوں کی صلاحیتوں، مہارتوں اور تجربہ بھی شامل ہے ان پر اعتماد کرنا ضروری ہے جو عالمی سطح کے ٹورنامنٹ میں پرفارم کرسکتے ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ آصف علی اور خوشدل شاہ کے نام متاثر کن نہیں ہوسکتے لیکن ان کی زبردست صلاحیتوں اور قابلیت پر شاید ہی کوئی شک کرے۔

محمد وسیم نے کہا کہ وہ مڈل آرڈر بلے بازوں کے دستیاب پول میں بہترین ہیں اور ہمیں یقین ہے کہ وہ بہترین پرفارمنس کے ذریعے ہماری مڈل آرڈر مشکلات کا حل فراہم کریں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان کی زمبابوے کیخلاف پہلی جیت

انہوں نے کہا کہ یہ دو تجربہ کار مڈل آرڈر بلے باز بابر اعظم، محمد حفیظ، محمد رضوان اور شعیب مقصود کی تعریف کریں گے جبکہ عماد وسیم، محمد نواز اور شاداب خان کے مقابلے میں ہمارے پاس تین بہترین اسپنر ہیں جو بلے باز ہونے کے ساتھ اچھے اور شاندار فیلڈنگ بھی کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اعظم خان ایک جارحانہ اور حملہ آور بلے باز ہیں اسی وجہ سے انہیں سرفراز احمد کے مقابلے میں منتخب کیا گیا۔

چیف سیلکٹر نے کہا کہ محمد وسیم جونیئر کو فہیم اشرف پر ترجیح دی گئی ہے کیونکہ ان کی رفتار اور بڑے شاٹس مارنے کی صلاحیت ہے۔

ورلڈ ٹی 20 اور آئندہ ہوم سیریز کے لیے پاکستان کی 15 رکنی ٹیم میں بابر اعظم، شاداب خان، آصف علی، اعظم خان، حارث رؤف، حسن علی، عماد وسیم، خوشدل شال، محمد حفیظ، محمد حسنین، محمد نواز، محمد رضوان، محمد وسیم، شاہین آفریدی اور صہیب مقصود شامل ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  نیوزی لینڈ روانگی سے قبل ٹیم کے تمام ارکان کا کرونا ٹیسٹ منفی آیا تھانیوزی لینڈ پہنتے ہوئے کیا ہوا؟

سابق کپتان سرفراز احمد، وہاب ریاض ، تجربہ کار آل راؤنڈر شعیب ملک اور ہارڈ ہٹنگ اوپنر شرجیل خان سکواڈ میں شامل نہیں ہیں ۔جبکہ ریزرو کھلاڑیوں میں شانواز دہانی، عثمان قادر اور فخر زمان ہیں۔

پاکستان کے میچز کی ترتیب درج ذیل ہوگی۔
24 اکتوبر: پاکستان بمقابلہ بھارت، دبئی
26 اکتوبر: پاکستان بمقابلہ نیوزی لینڈ
29 اکتوبر: پاکستان بمقابلہ افغانستان
2 نومبر: پاکستان بمقابلہ گروپ اے کے راؤنڈ 1 کوالیفائر میں دوسرے نمبر پر آنے والی ٹیم
7 نومبر: پاکستان بمقابلہ گروپ بی کے راؤنڈ 1 کوالیفائر میں پہلے نمبر پر آنے والی ٹیم

اپنا تبصرہ بھیجیں