Ehass_health

’’احساس ‘‘پروگرام دنیا کے چار بہترین پروگراموں میں شامل

EjazNews

وزیر اعظم عمران خان نے ورلڈ بنک کی جانب سے احساس پروگرام کو سماجی تحفظ کے دنیا کے چاربہترین پروگراموں میں شامل کئے جانے پر معاون خصوصی ثانیہ نشتر اور ان کی ٹیم کو مبارکباد دی ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ٹویٹ میں انہوں نے کہا ہے کہ ثانیہ اور احساس ٹیم کو یہ سنگِ میل بہت مبارک کہ وہ اس اعزاز اور عالمی پذیرائی کے پوری طرح حقدار تھے۔

یاد رہے کہ عالمی بینک کی جانب سے احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کو زیادہ لوگوں تک رسائی کے لحاظ سے دنیا کے بڑے سماجی تحفظات پروگرام میں شامل کرلیاگیا ہے۔

عالمی بینک کی جانب سے کورونا وائرس کے بعد عالمی سطح پر معاشرتی تحفظات پر رپورٹ جاری کی گئی ہے جو کہ 650صفحات پر مشتمل ہے اور اس میں بتایا گیا ہے کہ کس طرح خطے وبائی امراض کے تناظر میں معاشرتی تحفظ کے اقدامات کی منصوبہ بندی ، عمل درآمد یا مکمل کر رہے ہیں۔ ملین سے زیادہ افراد پر محیط آبادی کی آبادی کی شرح کے لحاظ سے شامل افراد کی تعداد کے لحاظ سے پاکستان عالمی سطح پر چوتھے نمبر پر ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  آٹا چینی بحران سے متعلق رپورٹ عوام کے سامنے لائی جائے گی: معاون خصوصی

عالمی بینک نے بتایا ہے کہ اس سلسلے میں صرف منتخب ممالک نے متاثر کن چھ ہندسوں کی سطح حاصل کی ہے اور پاکستان کا احساس ایمرجنسی کیش ان میں سے ایک ہے۔رپورٹ کے مطابق پاکستان کے احساس پروگرام نے ایسے پروگراموں میں بھی اعلی مقام حاصل کیا ہے جنہوں نے منصوبہ بندی کے مقابلہ میں اصل کوریج کی شرحوں کے لحاظ سے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا تھا۔