kashmir-first

ترک نغمہ نگار کا مقبوضہ کشمیر کے مظلوموں کیلئے گیت”کشمیرمیرانا م ہے۔ قتل عام بار بار“

EjazNews

ایسے وقت میں جہاں ہر شخص مہلک کرونا وائرس پھیلانے کے ساتھ جدوجہد کر رہا ہے ، کشمیر لاک ڈاون اور تنازعات سے نمٹ رہا ہے ، جو مقبوضہ کشمیر کے رہائشیوں کے لئے معاملات کو زیادہ پیچیدہ بنا دیتا ہے۔ مقبوضہ کشمیر کی مظلوم عوام سے یکجہتی کیلئے استنبول سے تعلق رکھنے والے تورگی ایورین نے ”کشمیر میں مظلوموں کے لئے“ایک گانا لکھا ہے۔

”کشمیر میرا نام ہے“ یہ گانا میرے ذریعے لکھا گیا ہے اور دنیا کے مشہور امریکی گلوکارہ ڈیلہ مائلز نے اپنے فن کا مظاہرہ کیا ، جسے مائیکل جیکسن اور وہٹنی ہیوسٹن کی گلوکارہ کہا جاتا ہے۔ (یہ) آزادی اور انصاف سے محروم دنیا کے تمام مظلوم لوگوں کے پاس جاتا ہے ، تورگی ایورن نے ٹویٹر پر لکھا۔
بظاہر یہ گانا کشمیریوں کے درد سے ہمدردی کے ارادے سے بنایا گیا ہے۔دھن میں کہا گیا ہے ، میں کون سی کہانی سن سکتا ہوں… میں کس درد کو بیچ سکتا ہوں؟۔
ان دھنوں میں لفظ کشمیر ، کے پیچھے چھپی ہوئی درد کو انکشاف کرنے کی کوشش کی گئی ہے ،ان الفاظ کے ساتھ کہ ”کشمیر میرا نام ہے۔ قتل عام بار با ر“سونگ میں استعمال ہوا۔
یہ آواز مشہور امریکی ڈیلا میلز نے دی ہے۔
یہ صرف ایک گانا ہی نہیں یہ کشمیریوں سے اظہار یکجہتی ہے کہ کشمیری اس دنیا میں تنہا نہیں ہیں۔ آج بھی مظلوموں کیلئے آواز اٹھانے والے موجود ہیں۔

اپنا تبصرہ بھیجیں