بھارتی وزیراعظم نے 21دن کیلئے انڈیا میں لاک ڈاؤن لگا دیا

naridra_modi

بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے ملک میں لاک ڈائون لگا دیا ہے۔ اس کا اطلاق انڈیا میں رات 12بجے سے ہوگا ۔یہ کرفیو اور لاک ڈائون ہے ، رات کے 12بجے کے بعد کوئی گھر سے نہیں نکل سکے گا۔
انڈین بھر میں یہ لاک ڈائون 3 ہفتوں کاہوگا۔ 21دن کے اس لاک ڈائون میں انڈیا کے غریب عوام کیلئے نریندرا مودی نے ایک ریلیف پیکج کا بھی اعلان کیا ہے۔
انڈیا دنیا کی بڑی آبادی والا ملک ہے۔ اس میں غربت بھی اتنی ہی بڑی ہے جتنی معیشت اور آبادی بڑی ہے۔ ایک بڑی تعداد میں لوگ یہاں جھونپڑیوں اور کچے مکانات میں بھی رہتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ شہر گنجان آباد ترین ہیں ۔ یہاں پر لاک ڈائون اور اس کے بعد عوام کو سنبھالنا ایک بہت بڑا کارنامہ ہوگا کیونکہ جتنی غربت انڈیا میں ہے اور اس کے ساتھ ساتھ اقلیتوں کے ساتھ جیسا سلوک روا رکھا جارہا ہے اس کے بعد اس لاک ڈائون پر عملدرآمد مشکل نظر آتا ہے۔
بحرکیف ہم دعا گو ہیں اس پر عمل درآمد ہو کیونکہ یہ وائرس ہندو ، مسلم، عیسائی، سکھ ، پارسی یا کسی اور مذہب کے ماننے والا کو دیکھ کر نہیں لگ رہا بلکہ یہ انسان سے انسان کو لگ رہا ہے اور یہ وائرس بالکل تمیز نہیں کرتا ہے کہ کس کی کیا ذات ہے یا کیا مذہب ہے۔
ان کا کہنا تھا کہ دنیا کے اہم ترین ملکوں کو بھی اس وائرس نے بے بس کر دیا ہے۔ایک دوسرے سے دور رہنے کے علاوہ اس کا کوئی حل نہیں ہے ۔ان کا کہنا تھا کہ قرنطینہ سب کیلئے ہے وزیراعظم کیلئے بھی۔
گزشتہ دنوں انڈیا میں گائے کے پیشاب کو پینے کی بھی ایک کمپین چلی تھی جس میں لوگوں کا کہنا تھا کہ گائے کےپیشاب کو پینے سے کرونا وائرس نہیں ہوتا۔

اپنا تبصرہ بھیجیں